torsdag 8 september 2016

Då var det kväller!!!

Tagit mina piller inför natta , o såsig börjar man bli.
Haft full snurr idag , plocka ihop lite inför helgen.
Så när jag kommer från träningen så kan jag slänga mej 
i soffa o njuta av ledighet-nystädat idag .
Och sen kom Jenny över med fisk idag  ;)
Mal bäbisar 
O dom va verkligen mini , men ack va söta de e !
(en mini på stenen)
Sen fick jag en vit fin skalar ,den va mobbad hemma
hos dom . men här i mitt akvarie hitta hon en kompis:
My döpte dom till Pippi o Petter .
Moster va hit o hämta sina bäbisar, hon hade
med sig vårat kläd paket . . . blidde möe fint .
Gilla allt utom en tunika - färgen va great,
men modellen va kass på mej . så den fick hon ta.
Kan nog klicka lite kort på dom i möra,
ork inte mannekänga mer idag . . . 
då har jag lite att skvallra om i morgon oxå ;)
Sen fick jag lite foton , på vissa va man ju "såååååå söt".
Lika så där , kan lägga ut lite så ni kan få skratta ;)
Men ,men vem älskar inte kort på sig själv från man 
va liten . . .skolkort -det säger vela allt ;)
Men sen fick jag en massa bröllops kort <3 som man 
inte hade själv -det va kul TACK !
Gääääääsp! Nu tror jag pillret kickar in lite. . . 
så nu ska jag ta o gå o sova.
Ha en fortsatt trevlig kväll, vi höres!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar