fredag 9 september 2016

Träningsvärk delux!


Känner mej rejält manglad/överkörd.
Har haft min första bassäng träning direkt 
efter cykel passet. . .e verkligen aj o oj just nu.
Men det var ju första passet efter semestern.
Märks att jag inte tränat över 1 timme i ett sträck.
30 min cykling o 45 minuter bassäng.
Har vart på sjukan hela dagen ,känns det som.
Nästa pass på måndag , tur det e låååångt dit .
Hinner vila lite i allafall ;) 
Så det har vart soffa ikväll , satt o kika igenom 
fotona jag fick igår. . .
Här e några av dem ,som utlovat igår . . . 
Här är ett kort på min mormor ,
det e min mamma som hon har i famnen.
Taget på Mormors brors begravning i Finland.

 Här e lilla jag , här e jag med morfar .
Han gjorde näbbstövlar åt oss . Han har arbetat 
som skomakare .har mina första stövlar kvar :)
 Här ett "snyggt " kort till på miiiiiig . . . 
Tror det e taget typ i 4:an eller 5:an.
 Här har vi min mammas 50 års fest i Rya
Hela tjocka släkten. . . jag o mamma längst fram.
Här har vi studenten. . .
Pappa ,jag o mamma
Mormor i höger hörn  :)

jag o mormor                        mamma o pappa

O hittade inte bara mina föräldrars bröllopskort,
hitta mina med :)
pappa förde fram mej . . .

Anna ,jag ,Berra o Maria 
Middan på folkan
 Tårta blidde det med  ;)
O dansa natten lång till "Heart breakers"
Denna bild från 2003 får avsluta 
dagens skvaller, i morgon tar vi nya friska tag,
ha en bra fredag med en massa myyyyyys ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar