måndag 3 mars 2014

Måndag. . . måndag . . . måndaaaaaag

 
Urk , då var det dags igen för en ny vecka. . .
Med nytt klippkort till sjukan, idag var det  Yoga o Chi gong o
föreläsning om sömn o dess påverkan . . .
Ja sömn har jag verkligen fått nu av mina nya piller.
För när jag tar dom så tar det ca 1 h så däckar jag o är totalt väck.
Det e ju inte så bra  :/ lär ju försöka va vaken på dagar
 o sova på nätterna. . .  suck. . . 
Men det e inte så himla lätt för jag somnar vare sej jag vill eller inte.
Men tillbaka till klipp kortet, idag var det MMR kursen .
Imorgon kommer terapeften hem hit med hjälpmedel o sen ska vi se vad
jag behöver mer för grejer. . .
Onsdag ska jag till sjukgymnasten för kontroll av ryggen .
Torsdag ska jag på MMR kursen igen och på
Fredag e det plask i bassängen .
Så nu ska jag försöka fixa o trixa ihop veckans chaufförer. . .
Hatar detta att jag inte kan köra bil , man e så låst  :(
Och man kan inte åka o hälsa på nån bara för att an känner för det .
Hoppas detta inte e för evigt , då kommer jag bli galen !
Okej -galnare än jag är idagens läge ;)
Så var det med det, annars har det inte hänt så möe . . .
Jag fick hem två avier. . . mina armband e på g  och sen kom
Marcus Paket till posten :)
Så det ska bli kul att hämta posten :)
Kort kommer bara jag får hem dom . . .
Sen har jag börja gått igenom lite låder vi hämta hem ,
vart en del till kontoret.
Sen fick jag ihop ett smyckes skrin som ska postas iväg och
ett som jag ska ha själv med diverse gammalt kraffs .
Men det va kul att gå igenom alla gamla grejer.
Imorgon ska jag ta lådorna med gamla foton, det kommer bli kul. . .
. . . eller inte,men det visar sig .
Kanske kan slänga n ett par gamla kort hit med i morgon .
Men nu ska jag se på Medium på tv:n.
Haaaaaaaaaade gött,
kramizzzzzzz <3 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar