söndag 2 mars 2014

Söndag igen. . .

Veckan lider mot sitt slut . . .
. . .men vilken vecka det har vart -pust!
Hur sista dagen på denna vecka har vart ???
Well. . .jag gav upp sovandet vid 4.00 i morse,
satt här vid datan o klickade runt på facebook.
Sen var det Discovery som gällde tills jag slumra
 till en sväng , sen väckte Berra mej vid 10 med
frulle. . . han hade fixa gröt o te  :)
Vi hade en mys frulle framför tv:n ,
innan vi hjälptes åt att tvätta ett par maskiner.
Det märktes att man inte har kunna tvätta nu under vecka.
För det var ett berg med tvätt igen -suck!
Tur vi hjälptes åt . . .
Efter att ha tvätta halva dagen vart det att åka upp
till andra huset . . .hämtade hem lite saker. . .
Lite jox vart det , tur man har en stoooor Saab ;)
Men det kommer ta ett tag innan man har gått igenom alla lådor o jox.
Men det känns rart att ha det hemma i alla fall :)
Feels Gooooooooooooooooood! ! !
Sen vart det att fixa lite mat , dagens kock o middag :
Rotmos o fläsklägg -gött!!!
Man kan inte mer än njuta av mättnaden  . . .
 . . .nyss tittade vi på Okända med han Birka:
Han e ju helt underbar . . .men ,men nu tog det slut o
det e Spårlöst nu . . . så nu ska jag ta o gå o lägga mej strax.
E trött som ett as igen.
I morgon är det dags för min ö-hööööööm kurs igen :
Ska yoga igen o läsa om smärta på eftermiddan . . .
. . .vill inte men jag måste.
Så bäst att va pigg så man ork me det ,
vi höres o störes i morgon!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar