torsdag 27 februari 2014

Z Z Z Z Z . . .



Har en trötter dag , det blidde inte så värst mycke sömn.
Så jag kommer bergis sova som en gris i natt.
Klockan va visst 04.00 när jag va upp sista gången inatt,
sen ringde klockan 06.00. . .  inte vart det möe sömn.
Och stackars Berra hade jag lyckats väckt vid 03.00 o sen sov inte han nå mer.
Så vi e vela två trött mössor idag  . . .
Blir verkligen en tidig kväller idag -så det så!
Ska bara fixa alla räkningar , så vi kan storhandla i möra.
Gäääääääääääääääääsp!
Idag har det vart en seeeg skoldag på sjukhuset,
trodde jag skulle somna under meditationen. . . 
Vi gick igenom känslor o tankar idag o dessas koppling
till smärta... Men måste säga att jag va för trött för att
fatta hälften av föreläsningen. . . .
Men ,men nya tag i morgon , nu ska jag ta o slänga på maten.
Jag fick en kålpudding av Jimmy nu när vi var o fika hemma hos
Eva-Lena innan jag åkte hem -tack för fika Lena!
Vilken lyx :) först kaffe o sen kolpudding !
-Nu e det bara att koka potäter  :)
Kan ju inte bli mer perfekt -Tusen tack!
Gubben kommer strax hem , då blir det mat o
sen räkningar o bästa av allt :SOOOOOOOOOOVA!
I morgon e det sista sjukan besöket för denna vecka,
då blir det bassängen-rart!!!
Börjar bli trött på att ha klipp kort på sjukhusbesök :/
Men i morgon blir det hem efter badet , vila innan man ska in
o shoppa me gubben-fylla frysen !
Har ju inte vart iväg på länge o handla mat .
Men ,men nu e det dags.
O nu ska jag sätta punkt här , vi höres o störes i möra!
Ha en bra torsdag kväll,
C U !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar