söndag 2 juni 2013

Helgen e slut . . .

. . . och man konstaterar:
- SUCK!
vart tar dagarna vägen???
Hur som haver har det vart en
hyfsat trevlig helg . . .


Njutit av livet på landet ;)
 
 
 
. . .men lite nytta vart det också. . .
Målat lite i E-berg
 Rensa i boa där
och
i nya rabatten som vart här :)
Och sen kom ös regnet!
Så då vart det att bänka ner oss i soffa.
Sen vart det spel för hela slanten :
 

Så nu känner man sej bra fyrkantig. . .
Men det e ju inte var dag man
får en motspelare som man ska klå ;)
Sen lyckades jag få snurr på min mobil igen.
Den packa rejält igen. . .
Men det mesta har jag lyckas installera igen.
Men va trevligt det e när allt blir soprent
i luren när man kör fabriks inställning. . .
ja ja men nu fungerar den ,
så det får man vela va nöjd med .
-Så det så!
O i möra ska man upp o jobba igen ,
känns lite si o så. . . 
Men det reder sej nog på nå sett,
hoppas jag i alla fall.
Men nu ska jag ta o krama kudden!
GO NATT PÅ ER!!!
 


 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar