fredag 31 maj 2013

hmmmm. . .

Vara eller inte vara. . .
. . . ja det e frågan det . . .
Eller rättare sagt skulle man säga :
Jobba eller inte jobba det e frågan!?!
Ja idag lyckades jag klämma fram ett
eventuellt svar från chefen.
Och det vart ju inte det man hoppats på ,
dom har nog inte möjlighet att ha mej kvar som anställd.
Så ikväll satt jag o sökte jobb- håll tummar ! 
Det känns ju lite typiskt att när man hittar nå som e ok. . .
. . . så skiter det sig. . .
Men ,men nu slipper man grubbla o hoppas i onödan .
Utan nu kan jag växla upp o söka annat .
Så vet ni  nån som vill ha en idiot som jag
på 80 % lönebidrag så höjta!
JAG VILL HA ETT JOBB!!!
Nu ska jag ta o tjata hål i hövve på gubben ,
hoppas din kväll blev bättre än min . . .
BYEEEEEEE!
. . . Okej då  ,
den va inte helt fel, men vart ju inte direkt
överlycklig över beskedet så det så!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar