tisdag 21 maj 2013

TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISDAG!

...
Ja man kan ju bli mer eller mindre gla´
på cykelverksta´n. . .
Fick ännu en ny dr - SUCK!
 Nu kom han på att jag
förgiftar mej själv med alla piller så det ska bort!
Smidigt smidigt-va ska jag ha nuför piller har dom tänkt???
Så i morgon blir det en venda till efter att han har
konsultera med alla + kontakta ortoped :/
Jisses vilken soppa.,men det blir nog bra . . .
Jaha , va hände mer då ?
Jo jag va o plaska med kvack idag  :)
Sen va det hem o slappa, inga fel alls.
Har bladdra i tele hela kvällen ,
haft långa  samtal men mycke´ trevliga.
Så nu planerar jag lite tripper. . .
Rättvik hoppas vi v31. Gemensam camping :) 
Enelly´s lät spännande också på onsda´ kvällar,
det blir en utflykt jag ska försöka få ihop  :)
Sen har jag suttit o glutta på lite jobb. . .
Ja jag har det bra nu ,men man vet aldrig
vad framtiden har med sig . . .
Och jag lyssnar på mitt inre -"gardera dej".
Och det har jag gjort :
Steg 1 - fixa CV.                                                          
Steg 2- kika på vad man skulle vela göra/kan göra.
Steg 3.  -  där e vi inte riktigt ännu ,men. . .             
. . .  planerar framtid =  fast tjänst . . .
Det finns ett liv efter sommaren ;)
Men nu ska jag släppa dom tankarna ,
det e en ny dag i morgon som jag ska ork med.
I morgon kommer af  o kikar hur det går för mej
på campingen . Sen hoppas jag dr ringer ,
så man vet om det blir besök eller nya piller.
Det visar sig , men det tar vi i möra.
Nu ska jag titta på slutet på Ghostwisper,
sen e det natt i natt .
C U 2 MORROW!!!
ADIOS!
 
 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar