måndag 20 maj 2013

Så va det me det. . .

I´m kaputtttttttt!
Nu vart det 1 vecka semester alá  dr.
Så var det me det , min vanliga depå check i månaden-typ . . .
Har klara mej 4 veckor -brukar va 3 sen e det torsk.
Spruta mediciner sen e det fit for fight.
Men nu kryper det längst ryggraden mot bröst höjd. . .
RA som knölar ? Vad vet jag . . .
och  typisk att min ordinarie läkare va på semester.
Men, men fortsättning följer i möra då har dom
konsultera med reumatologen ,vc o smärt dr. . .
Så vi får se vad som händer. . . och sen ska jag o

BADA!
Nu ska vi inte skolka utan nu ska vi plaska.
Värme o plask e mumma för en trasig rygg.
Förutom att jag fick semester har jag gjort följande:
Jag vart bjuden på tröst fika av Anki på 37:an.
Och det va ju inte så dumt kan jag säga,
rätt gött att få sitta o gnälla lite o byta skvaller .
Tack för fikat ANKI :)
Sen skulle jag svänga förbi Lidel o köpa mjölk o
lite katt mat, då krocka jag med Birgitta.
Så vi hade liten skvaller kvart jag ,Anki o Birgitta.
Det va kul att se dej Birgitta ,vi får ta fikat vi talade om  :)
Sen vart det att fara hem till min lilla kostig i skogen .
<3 Home sweet home  <3
När gubben kom hem vart det lite mat ,
sen blev det oväntat besök  :)
Hade Robban m familj här  , det va kul .
Så det vart kaffe o skvaller kvart -det lär vi gö om ;)
Och jag vart riktigt impad av min lilla puttrix (Tiger)
Robban hade hund med sig och det gick kalas bra :)
Så han kan tydligen uppföra sig ibland :)  - stolt matte !
Men efter besöket vart det min piller burk o sen vart det
tack o go natt  :/ vakna 20.40 -inte bra alls .
Men , men shit happens . . . det va som gubben sa :
Välbehövligt. . . hmmmm, sov ju inte så bra i natt som va.
kan ju sitta uppe en stund nu utan att det gör så möe. . .
Finns vela nån btra film på tv 1000. . .
Så var det med det , det va min lilla dag det .
Hoppas morgondagen e bättre . . . men det visar sig.
Fortsättning följer. . .
                                                . . . Bye!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar