fredag 17 maj 2013

OOOOOOPS!

OOOOOPS!?! DU SÄGER OOOOOPS!?!
Hmmm anka vart nog inte gla på mej idag ,
 tog vist sovmorgon till 10.00!Men ack va rart det va!
Så egentligen va det inte ett oooops utan aaaaaaah va rart ;)
jaha dagens plan e vela :
Leka kronblom idag  :)
 - allafall till man åker o jobbar kväll ...
Och sen va det fredag ja. . .  undrar va man ska hit på i helgen. . .
Jo eller egentligen vet jag hur helgen ska se ut.
Men sen e ju det en annansak om man ska gö så . . .
dvs måla o joxa, har lust att va hemma i helgen ,
så det kanske blir annat en måleri . . .
Kanske sätta upp mitt tält ute -så det kan blåsa i kull igen ;)
Möblerna åkte ut igår. . . kanske klippa lite gräs o joxa ute.
Det e jag lite sugen på . . .  men ,men vi får se vad mister väder har tänkt ;)
kanske blir som när mr skulle fixa detta. . .
. . .så man vet aldrig va det blir för väder  ;)
Men nu ska jag ta o fylla på min mugg me kaffe ,
sen får vi se vad denna dag har att ge . . .
Hoppas det blir en bra dag :)
Vi hörs senare- Bye
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar