torsdag 16 maj 2013

Mutter ,mutter . . .



Ja nu e jag totalt kaputt/mör/ överkörd. . .
helt enkelt slut!!!
Why!?!?!?!
Joooooooooooo. . .
 

ja jag va tvungen!!!
Och jag fattade som jag skulle få hjälp. . .
. . . mutter ,mutter ,mutter. . .
Jo han skaka två mattor ,diska 2 fat o satte upp tvättlina ute
-WOW!
Nu vart jag "impad", orkade inte tjata utan
körde i ren ilska som vanligt - SUCK!
Mindre smart -JA , men nu kan jag ligga på soff locke hela
dagen innan jag ska köra kväll på campingen.
Orkar inte härja flera dagar i rad.
Bättre att knäcka ryggen redigt en dag ,
det e bara att ta piller o köra! - Så det så!
Men nu e jag klar för dagen :)
Känns rart ,dammat ,dammsugit o moppat ,
doftar så rart i hela huset :)
och nu är det vela lagligt att va :
???
Så nu ska jag sluta gnälla o hopp i säng,
vi synes o höres i möra nu ska jag
ZZZZZZZZZZZZ!!!
Go Natt På Er!
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar