torsdag 16 maj 2013

Jaha . . .

 
. . . det va de roliga. . .
Eller roliga o roliga det vet i katten om denna dag har vart det :/
Vart en jäkla lååååååååååååååång dag på jobbet ,skulle in till 7.30
så vi skulle samåka på kurs idag till Linde(start 8.00).
Kom ju in till 8.00 o va händer -det e inställt!!!
Kul i jul -NOOOOOOOOOOOOT!
Men ,men så va det -så det vart kaffe på stan innan vi åkte tbax. . .
Tur det för jag behövde vakna till . . .
det va rart att sitta o språka o växla lite idéer o tankar om
va man kunde hit på att göra på jobbet .
Så nu väntar jag med spänning på möte :)
Har man tur så kommer det upp lite då ;) visar sig . . .
Väl tillbaka vart det full snurr. . .
det kom leverans på leverans me grejer ,
mycke bubba o bära :/  Så nu känns det vill jag lova.
 
Tur e man ledig förmiddag i möra, däremot blir det inge bad.
Lär ta o vila ut ryggen , annars blir helgen kass -inte bra inte!
Sen ska man ju försöka göra nytta här hemma
Märks att man inte gjort nå nu på ett tag . . .
Har en massa dammpudlar o annat jox i mox på gölvet - suck!
Och inte lär man få hjälp med det inte ,
så nu ska jag ladda batterierna inför möra .
Nu ska Mexico hatten på ,ska kocka chili con carne o ris.
Sen ska jag nog slå på en tvätt eller två. . . hmmm. . .
mindre att gö i möra då ;)
nepp sätta snurr så man kan ta kväller sen .
Ha de göttans-Bye!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar