måndag 6 maj 2013

Kaffe o Skvaller

Det vart dagens bästa,
jepp det vände på en fem öring från tidigare inlägg ;)
Det va tackvare goda vänner o möe kaffe !
Först kom Lotta , våra gubbar va på bowling med jobbet.
Så vi fick en riktigt bra skvaller kvart :)
Det va länge sen hon o jag kunde ta en fika ,
så det va verkligen kul att hon kom .
Har sakna dina besök Lotta ,så tack för sällskapet!
Nu väntar jag på sommarns alla bravader ;) ser fram emot dem!
Sen vart det skift byte vi kaffe pannan,
när Lottas gubbe efterlös henne kom Jimmy indrullandes.
Så det vart mer kaffe o skvaller :)
Eller det vart lite jobb, kika över reklam lappar . . .
Jag jobbar på det, men grunden lutar mot detta :
. . . saknar text ,men det e en dag i möra med ;)
För att förhoppningsvis blir det inte att härja o köra möbler dag igen. . .
som sagt, man kan få uppleva det mesta
på mitt jobb - en Annorlunda arbetsplats :D
Fast när det kommer till kritan så trivs jag rätt bra oavsett
alla "små" världskrig .
Det e bara att räkna till tio. . . tusen typ - he he . . .
Nog för det poffar som jag sa tidigare,
men som ni ser så kan jag också hispa ner .
Men nu ska jag ta o packa ner kvack,
vi ska bada efter jobbet i morgon .
Ser fram emot det , har "lite" ont i svanskotan efter
bubbande av möbler. . .
. . . smart att va efterklok igen: Skulle inte ha gjort nå.
Och jag hittade en lösning på allt jox i villa vagnen också.
Kanske kan bli bra med grejerna som vi kasta av där.
Frågade lite snällt om man kunde låna bordet när det ändå stod där. . .
Slippa köksbordet med ringarna -fick lånat som hyra  ;)
Så dagens bravad hade nå gött med sig -he he .
Nog zaggat för idag , måste plocka ihop inför morgondagen.
Men vi höres o störes
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar