måndag 6 maj 2013

Jisses !

Detta lär va en av dagarna som går till världs historien på jobbet!
Det va ju inte i den positiva meningen om jag får säga som så. . .
Om jag har dåligt morgon humör så lämnar jag det hemma innan jag
trissar upp ett helt arbetslag. . .Man härja om möbler ,
som skulle flyttas o ingen hade gjort det osv osv . . .
Tror alla vart mer eller mindre irriterade av härjandet.
Själv vart jag så pass arg - lite små plutt. . .

Så jag bad en av cheferna att hämta kärra o bil.
 Sen lassa vi in en massa jävla möbler - problemet löst!
 Det va ju dagens världs bekymmer.
För det värsta som finns e att gapa över att saker inte e gjorda,
sen inte göra nå åt saken ,gapa löser inga problem .
De skapar bara mer problem om inte annat så sura miner både här o där. . .
"Akilleshälen" hamnade i villa vagnen, så nu ser det ut som ett jävla
bombnedslag -mutter mutter. . . Och va hade man för det?
Ont i ryggen o inge tack . . . ja- ja jag får vela en prick i himlen kanske. . .
Anser att i stället för att gapa om ett problem ,gör nåt åt saken.
Men det vart inte uppskattat av alla, men hoppas stämningen e bättre i möra.
Tycker det e tråkigt att varje gång det inte e gjort nå -blir det ett jäkla liv
o sen gör man saker i ren ilska - inte bra inte. . .
Hoppas på en bättre dag i möra på jobbet,
Jepp - jag har ju vart så galen att jag gick med på 5 dagars vecka . . .
Uj uj uj hur ska detta sluta!?!
Se upp för dårarna. . . det e helt klart en Annerlunda arbetsplats :D
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar