tisdag 7 maj 2013

Go Möööööööööööra!




Varför ska man skutta upp ur sängen?
Kan man inte få sova lääääääääänge, nu kändes det surt . . .
Varför skulle jag utöka tiden??? idag ville jag verkligen ligga kvar i sängen.
Enkelt svar:
- Jag vill få visa att jag klarar av en 50 tjänst !
Klarar jag det -då kanske man kan övertala att få det också ;)
Men man kan inte kräva nå om man inte kan visa att man fixar det -eller hur!?!
Men ,men hur som haver kunde jag ha sovit en stund till idag ,
min rygg ville va kvar i sängen. . .
Jepp min rygg strejka idag -konstigt va??? Inte ett dugg. . .
Hmmm. . . så var det med det.
Nåja jag ska till jobbet , ska plocka ihop reklam idag.
Det vart ju inte gjort igår kväll, då vart det allt annat än jobb.
Och rart var det ,man behöver skvaller kvarter :)
Sen har jag planera in bad o besök. . .
Men nu ska jag ta o försöka vakna till med en kopp kaffe till. . .
 and C U Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar