torsdag 11 april 2013

Vart en promenad

Idag vart det besök som ledde till besök till övre sjön :)
Det va ju soligt o rart så jag ,Marcus o Jenny
Och Baz

 Tog oss en lova till övre sjön :
 Det e ju hur rart som helst där uppe o
det va riktigt skönt med promenad.
Sen vart det ju lite nya blogg kort både för mej o Jenny ;)
Tror det inte bara va jag som vart trött av
promenaden:
 En utslagen hjälte :)
Som sagt det vart en fika / promenad/fika förmiddag.
Sen vart det att göra nytta :
Det va ju inte direkt nå kul ,men nu e det gjort -suck.
Konstaterade att min rygg värkte rejält efter jag hade röjt.
Det va inge rart alls så det vart en soffa runda ,
där jag givet däcka efter mina piller o pulver. . .
Tur så drulla gubben hem o väckte både mej o katten .
Sen vart det att slänga ihop lite mat . . .
Isterband o stuvad potatis

That´s the story of the day
Nu ska jag slöa vidare
C U !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar