tisdag 23 april 2013

Uj uj uj -vilken dag !

Tugga piller o ha det bra. . .
 Ja här har man vart halvt hög idag -som det känns. . .
Men det har vart hyfsat me ryggen ,alla fall till o från. . .
Den e ju inte bra ,men det e mindre ont :)
Och i morgon ska jag lägga till ett piller till ,om jag inte e kok ko
på morgon efter natt dosen . . . 
Men ,men det visar sig. Annars blir det i över morgon.
Ska ju tillbaka till smärt mottagningen  i möra med gubben.
Det e långsamt att va hemma igen ,men som tur fick jag sällis på eftermiddan.
Amiz,Roger o Anastacia kom hit :)
Jag fick hjälp av Roger med mina däck o en välbehövlig
skvaller kvart med Amiz :)
Som tack för hjälpen vart det lite mat...
Biff med bambuskott o kyckling i curry m. ris.
Smaka smaskens :) Sen vart det kaffe på maten o mer tokeri ;)
 Tack för en trevlig eftermiddag !
Och sen vart det skift byte. . .  Chefen kom på fika.
Han skulle vela se till simulanten ;) skoja bara,
han kom med lite jox som jag skulle fixa med data till jobbet .
Det va kul att man e behövd och kan göra saker hemifrån :)
Slippa ha dåligt samvete att man e hemma för ryggen.
Nu kan jag göra lite nytta - och det känns toppen !
Och sen vart det ju en trevlig skvaller stund igen ;)
Men nu e jag bra slut i kropp o själ så nu säger jag
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar