tisdag 23 april 2013

Stoppa karusellen!!!

Känns som det efter detta:
Men ryggen e lite bättre idag. . .
Fast man e ju inte så glad över nya frukost ransonen :(
Men hövve saken e att det börjar släppa i ryggen.
Fast e lite ledsen att jag måste hålla mej på matta igen.
Hade sett fram emot mässan med jobbet i morgon,
men det kunde jag glömma sa dr :(
Ska nämligen till smärt mottagningen i möra igen .
Fick en akut tid igår o vart torterad igen  med nålar,
känner mej som en woodo dockanär jag e där. . .
Ibland undrar man om läkarna e sadister där,
dom älskar ju att tortera mej med sina långa nålar.
Vet inte om det hjälpte så mycke denna gång. . .
Känns som jag har knivar i ryggen nu med- suck.
Fick lämna återbud till badet idag ,
sa att jag inte e riktigt redig i hövve efter mina piller. . .
Det gungar tillräckligt o jag känner inte för att leka
Titanic i plask dammen. . .
Så nu e min kvack lagoma arg ,
fick ju inte bada i fredags och inte idag. . .
Så nu vet jag inte hur jag ska muta´n.
Well,well ska försöka muta han i disk baljan. . .
. . . gillar visst inte min disk -suck. . .
Mina djur i bur-de e som de e.
berättade jag att vi hade en
Tom o Jerry moment . . .
Måste säga att min lilla slöis e bra duktig han tog den
 
Fast det vart dock att Berra fick va min hjälte
ta både råttan o Tiger o kasta ut dom på trappen . . .
Så jag kunde gå o lägga mej , för sist så
tog Tiger med sig råttan o la i min säng o skulle
visa hur duktig han va . . .
Så denna gång vart det att Berra fick ta snabba ryck o
håva in katt o råtta o ta dem ut . . . .
. . . lovar han såg snygg ut <3
Som räddade mej !
Han kuta runt utan cape , men
i morgon tofflor kallingar o handskar o jaga runt
Tiger o råttan.
<3 Min hjälte <3
Så kan det va ja, men nu ska jag ta o titta
på reprisen på Grey´s, missade den i går när
jag va hos dr.
Vi hörs senare -Adios!
 

 



1 kommentar:

  1. Jag tänker på dig och hoppas att smärtan ger med sig kram lotta

    SvaraRadera