måndag 29 april 2013

Skurar dag. . .

. . . SUCK. . .
 Fy va dryg dag o fy min rygg e inte go att tass med nu. . .
. . . det vart ju ALLA jäkla stugor idag. . .
Städa ur och in med rena säng grejor:
Synd bara att vi va inte fler som kunde städa :(
Hade ju  vart bättre i tanke på min rygg . . .
Visst jag ska inte, men hatar detta att det inte händer något heller.
Man kan inte bara vänta o vänta. . .
Okej det fungerade på ett sätt , till idag - jag fick spunk!
Anser att telepati städar inga stugor  och 
man kan inte vänta in i det sista.
 Vilken tur att man "inte" hade ont i ryggen idag
 så man orkade köra alla stugor me Jimmy. . .
. . . nog för sista 7 körde man i ren ilska .
Men nu e det gjort - så det så!
Konstatera :
-" Jag kan inte få sparken  för att jag  klagar på jobbet,
 för slavar måste säljas ! ! ! "  ha ha . . .
Well,well mör o trött e man o nu ska man försöka va lite social
me gubben innan man däckar av piller o pulver igen .
Blir en lugn hemma kväll idag, ork inte göra nå mer.
Konstigt nog. . . hmmm. . . nej inte ett dugg!
Men vi sattsar på morgondagen , ny dag - nya tag .
Vi höres o störes, nu sätter jag punkt på
klagomuren!
Byeeeeeeeeeeeeee!!!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar