fredag 26 april 2013

Vilken dag . . .

Jag har haft en tuff dag idag -vart hemma hela dagen igen.
Jobbigt där av psyk brytet på finska  nyss;)
Men nu har jag pyst lite på locket så nu kan vi
ta det positiva på svedalska  :D
Idag jobbade jag lite hem ifrån, satte ihop lite reklam igen.
Det ska bli utskick :) vart rätt nöjd -kommer sen när det skickas ut .
Har lite idéer på reklam som jag ska plittra ner  till måndag.
Men nu ska jag njuta av lugnet :)
Gubben e i bastun o jag har soffa för mej själv-Great!
I morgon ska vi på vägmöte. . .grannen tyckte jag skulle bli med
i styrelsen pga att jag käftar-hmmm vilket fint ryckte man motte ha.
Jaha, det e vela inte första gången man får höra att man e  duktig på att tjafsa. . . 
Men man ska kunna höjta om vägen -den e inte bra inte. . .
Och föresten tog mitt tjafsande skruv igår oxå. . .
Blir av med skrotbilar nu :) F-n va nice!!!!
Det va ju inte en dag förtidigt. . .  dom skulle ju väck i höstas redan!
Så det e ju på tiden - se där va bra att man kan tjafsa ;)
Så nu finns det hopp om att börja i år att få fason på
gården :) Göttans  va gla jag blir :)
Så nu ser jag fram emot morgon dagen , så man kan få
tjata lite o åka sen o kika på fraktning.
Ha en bra kväll o vi hörs säkerligen i möra med !
Natt i natt på er!
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar