måndag 7 januari 2013

Trött . . .

Suck va tiden går fort när man sover jämt. . . Suck!
Fick mej en rejäl sovmorgon  vakna typ för en timme sen .
Trodde dagen skulle börja någe så när smärt fritt. . .
Tji fick jag . . .
Lagom när man kliver upp kom smällen
Der va som man trodde man gick av igen!!!
Jippiiiiiii nu fick man mens oxå!
Make my fucking day!
Inte nog med att ryggen går av ,nu e magen paj oxå.
Och inte får man synda heller!!!
Kan det bli en värre start på dagen?
Hmmmm. . . surt som man va knodda man förbi
vågen o tänkte ska jag chansa?
Man peta lite på vågen  och gjorde ett graciöst svan hopp på´n. . .
Blunda kika med ena ögat på vågen. . .
WOW!!! 1 KG!!!
Inte illa , enda positiva nu på morgonen. . .
Hmmm. . . kanske kan va värt att plågas lite ,
men ibland känns det inte som det .
Konstatera igår att denna blandning av piller o soppa
gör att det värker mer i kroppen och man mår mer pyton.
Det slog mej att sist fick jag vabryta kuren ,
det var läkaren som sa det pga att det vart värre
med smärtan. . .  hmmm. . .  hoppas jag lyckas nu då.
Men man kanske kan fuska o slänga in ett mål mat om dagen.
ska testa det ,får rota fram min vikt väktar kokbok.
Där fanns det mycke som va ok ,men mycke som va
totalt oätbart . . .urk!
Men man kan ju ta det goda :)
Det e bara att kämpa på . . . nu e har jag lyckas överlevt 1 vecka!
Life goes on ;)
Nepp nu ska jag ta en kopp kaffe,
hörs senare. . .
Bye!


Dagens smile:
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar