söndag 6 januari 2013

Synda. . .

Idag sprack mitt sunda levene!!!
Det vart Rotmos och inge soppa!!!
Klarar inge mer just nu ,ryggen e kaputt ont så man e färdig att spy.
Sen ska man lalla med soppa så man mår illa för det.
Ingen bra kombination av soppa o piller,
tror att detta har orsakat huvudvärken. . .

Känns som huvudet gick i bitar ,så idag vart det att synda=MAT!
Hmmm, i morgon e det vägning ett ,hoppas det ger resultat nu.
Annars blir jag galen,jodå jag kan bli det. . .
Mer än vanligt!
Blir galen på värken ,den e ingen hit.
Konstatera idag att man flummar runt bara.
Har så stora doser nu av allt ,så jag tycker jag sover bort
dagarna. . .  som igår vart det inge fira . . .
Hade tänkt att dra till Avesta,men det vart tack o go natt
efter jag tog mina piller.
Tycker så synd om gubben. . . 
Tur jag inte e en häst,då hade det vart
kula i hövve för länge sen. . . Suck.
Ja jag e bra trött på läget igen.
Det e nog det att jag kan inte göra nå,
kan inte komma nå vart  för jag kan inte köra.
Man e liiiiiite låst nu ett tag igen. . .
Så det e gilla läget o sitta snällt i skogen då.
Inge jobb på en vecka ,  satt o grunna hur det kommer att
påverka min chanse till handledar skapet på verkstan.
Fick kallelse till afm ,misstänker att jag ska bli förflyttad nu .
Men,men vi får se. . . ska ju inte måla fan på vägga ännu.
Men jisses va jag gäspar. . .  dega hela dagen, ändå dö trött!
Koka lite kaffe kanske så man kvicknar till. . .
Hoppas eran helg har vart bra,
hoppas vecka blir bra .
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar