söndag 30 december 2012

Vara eller icke vara???


Då var vi här igen. . .
 
Ett "kärt" återkommande ämne.den där saken på golvet gapar:
 - GETT OFF!!!
Jag planerar för det nya året,ja det e vela dels ett
nyårs löfte men det e även ett krav av dr.
Ett sista ryck för min rygg så den klarar av att hålla ihop.
Fick lite att tänka på av dr nu med att plockar jag inte bort
mina överflödiga kilon så kommer mina leder att ta mer stryk.
Värre att gå då. . . Ingen hit inte . . .
 Så nu ska jag göra ett sista ryck,nästa blir att karva.
Men jag tänker kämpa en sista gång först.
Och va passar bättre då än att göra det från års skiftet :)
Nytt år nya tag o nya utmaningar.
Nog blir det en rejäl utmaning. . .
Kunde jag sluta röka - ska jag sluta tugga oxå!
Allt för att få gå -heter det :)
 -så det så!
Jepp så e det ,nu ska jag försöka kämpa med nästa dilemma.
En sak åt gången ,det ska ju fungera . . .
 Kan andra, så ska jag oxå kunna.
Även om jag blir lite skrämd över att jag kan inte hurta av mej kilon.
Att träna 3 veckor regelbundet fick mej att hoppa på kryckor.
Går jag mer än 30 minuter samma sak. . .
Så undrar hur det ska gå. . .  nåja nu ska man se det
positivt JAG KAN!
 
Blir nästa års utmaning - vad e din???
C U
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar