fredag 21 december 2012

Still a live!

 
Det sket sig i det blå skåpet !
 
Jag e kvar o du med ser jag . . .
Så kan det gå när svedala gick under ;)
Hmmm. . . detta med maya kalendern .
Nja jag vet inte vad jag ska säga om det
-en ny epok skall starta eller går världen under?
Men världen kan gå under för mindre. . .
typ som en bil kajkade på jobbet.
Man gör en fel sökning o sen startar den inte -suck. . .
Nåja det va lite taskigt batteri,men man hinner
tänka mycke innan man får igång bilen.
Nog för ägaren såg panik slagen ut . . . erkänner -det gjorde nog jag med ;)
Ingen bra start på dagen -he he . . .
Men slutet gott allting gott ;)
vart en städning oxå på verkstan:

Nu e det rent o snyggt ,blir rart att komma t-bax
efter ledigheten när allt e i ordning ;)
 
 Är ledig nu mellandagarna :) det känns rart!
ser fram emot ledigheten .'
För idag har jag känt mej bra mör bultad!
Nåja ,va ju på jobbet  gjorde min bekörda del vill jag lova.
Man kan dega med gött samvete -så det så!
Ikväll har man försökt shoppa till helgen.
Sista maten till jul,sen tomtade jag runt på vägen hem.
Det mesta e klart inför julen,i morgon tänkte jag
fixa granen, tomta klart o divers jox innan julen e här!
fattar inte bara vart dagarna har tat vägen. . .
Lika så denna dag e poff väck. . .
snart e jag det med-e sååååååå trött!
Så nu sätter jag punkt för detta.
Kram kram 
ha det bra  ;)
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar