lördag 22 december 2012

Tomta runt. . .

Idag tomtas det runt  både inne o ute.
Började min dag med att gå ut i snön. . .
Tur man bor på landet ,såg nog bra rolig ut när jag
knodda ut i gummistövlar o morgon rock :D
Skulle fixa lite frön o bollar till pippin mitt i snö yran,
dom verkar va glada över dagens middag. . .
Och det gillar nog Tiger oxå,för nu kan han ligga på
köks bänken o kvacka o "jaga" fåglar genom rutan . . . .
Har haft en seeeeeg morgon,sen frulle.
Oboy o macker kika på film o myst.
Ingen lust att göra någe ,för det snöar ute ,
en sån dära mysa inne dag idag !
Tur man har ont i ryggen -så slipper jag skotta snö ;)
Snart ska jag vela försöka klä på mej nå vettigt
lär ju  bubba upp granen.
.
Sen ska det tomtas runt. . .
C U LATER
-Ho ho hooooo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar