torsdag 20 december 2012

Hmmm. . .

Då vart man satt på prov redan första dagen. . .
Idag var det en dag då jag hade sällskap av Amir.
Och inte mådde man så himla bra heller,...
För i fm trodde jag att jag skulle svimma flera ggr om . . .
  mådde kass ,då var det svårt att hålla masken .
Det sades att jag va visst lite blek o svett.
Men ,men dagen e slut o jag med den .
Trotts att man såg gröna elefanter ,så har jag  lyckats fixa lite idag.
På vekstan:
vissa grejer gör skillnad. . .  Här e bladen jag beställde igår(det blåa).
Föreslog att man kunde kika över bladen aningen tidigare. . .
Som sagt det va inte möe kvar av järnen.
kanske var det jag som va kinkig ;)
sen har jag hämta gas till brännarna ,
fixa undan spill olje dunkar o annat skräp.
Lyckades få en av grabbarna att snickra en hylla till olje dunkar.
Blir spännande att se om jag fick en lagerhylla. . .
Va lite s¨vårt att motivera alla att göra någe  när en sa
att det e ok att sitta en heldag. . . suck. . .
Nåja ,nya tag i möra för som sagt jag orkade inte bråka idag .
Men som sagt 1 av 2 -not bad at all :)
Som tur var det kort dag ,skulle till dr idag 15.00.
Det var mej en resa utan dess like. . .  kan säga att
TUR att inte laser Pekka stog längst vägen,sen säger jag inge mer.
Jag var ju liiiiiite sen att starta från Öret idag.
Besöket hos dr gick bättre än va jag hoppats på.
Fick bort en stämpel. . . allafall till sista februari :)
Han skulle ge detta en chanse , sen får vi se . . .
Håll tummar att min rygg pallar detta så jag slipper
få nå mer sprutor i ryggen,antar att då e jag körd. . .
Men enligt läkar utlåtande skall jag icke lyfta o
joxa med tunga jobb-hmmmmm,va får man göra tro. . .
Men dagens positiva: slapp Plåster!
Har haft trassel med dom nu sista omgången,
nog för man slapp det ,men fick tillbaka en massa annat "kul"
-Suck!
man får aldrig va riktigt nöjd :/
Men  lite nöjd fick man va, ( i tanke på att man mår crapp dag )
lyckades få lite leenden idag . . .
Team Loyd:
Killarna verkade nöjda ,gav muggar som tack
för all hjälp jag fått med Loyden.
hade inte kunna fixan utan deras hjälp. . .
Så det va kul att måla en mugg var till dom :)
Sen dagens andra Smile = min tomte runda. . .
Nog för man va lite trött o sliten men nu e
runda 1 avklarad - fortsättning följer. . .
och på tal om tomtar detta får bli dagens sista smile:
För nu ska jag ta en piller ranson o dra täcke över hövve!
För jag e helt slut nu!
Ha det gött c u ,
Natt i natt på er!
 
 

 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar