onsdag 19 december 2012

Ho ho ho

Nu har Loyden brumma hem från snickerian. . .
Den snodde tomtarna. . . dom poppar: tomten kommer på hjul ;)
ja ner räkningen har börjat. . .
känns att det drar ihop sig,
på jobbet hade vi jul lunch- Göttans!
Vilken dag det vart på jobbet då. . .
har måla vidare på verkstan. . .
Grönt o grant blir det :)
Målar vidare med mitt snorgröna. . . 
Hoppas det fungerar med mina lappar .
Sen har jag lyckas beställa grejer till traktorn,
ska fixa snöbladet.Fixa nya gas tuber till svetsen.
Härja runt verkstan så stackars Amir kommer få
tuppen i möra . . . har gjort "små" ändringar  . . .
och möte med chefen i möra kl 11.00.
Undrar va han tycker om det. . .men ,men det blir nog bra det.
Fick lite svar på tal idag, ska testas för handledare i 3 veckor.
Sen e det: vinna eller försvinna,hoppas man fixar det . . .
Många tankar snurrar i skallen. . .
Tycker det e "lång prövotid" , nåja slog Samuells 14 dagars provanställning
Let´s Go,det fixar vi. . . Inget e omöjligt,för det omöjliga tar bara
liiiiite längre tid- Suck!
har en lista på saker jag hoppas få ihop under min test tid.
Tänkte mej komplett verktygs tavla,kan ju va en fördel om
man nu ska bedriva nån typ av verkstad. . .
Tror det finns mer i skuffen på min bil än i mek vagnen.
Sen få  prislistor på jobb,va lite trist att inte kunna ge ett pris  när kunder
frågar -hände idag  :( . . .
vecko planering,gå igenom säkerheten ,uttag som hänger på trekvarten-inte bra inte.
Ja det finns lite smått o gott att pyssla med .
Och jag hoppas det kan leda till att man har en chans att få va kvar.
Me´n det visar sig. . .  men kommer att göra ett tappert försök.
Annars har det vart lugnt,har inte riktigt orken idag. . .
Börjar bli sjuk tror jag -hängig. . . feel like crapp.
Men det går vela över får jag hoppas ,har inte tid att snora.
Har full snurr nu framm till jul!
Ikväll satt jag o kladda ihop en liten grej på skoj
 som ett tack för hjälpen . . .  Mer kan jag inte skriva
eller visa eftersom det finns snyfikna saker som inte
får se resultatet riktigt ännu. . .En liten titt då . . .
 That´s it -that´s all,
nu ska jag gå o pula lite till . . .
C U 2 Morrow!
 
 
Ho ho ho. . .
Jul låtar till den fina bilden :)
 
                                   
 
   
 
 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar