tisdag 18 december 2012

Grattis Maria!!!

Grattis Maria!!!
Idag fyller hon år :) längtar så till helgen för då
kommer hon hem över :) med hela familjen  .
Och då ska vi fira <3
Då blir det att gratta både mor o son,
det blir ju även dop!
Lilla Börje ska plaska i dop funten ;)
Ska bli rart att få hem dom en sväng <3
Tur det e snart  helg och tur man fick ledigt på
mellandagarna från "jobbet".Sen får vi se om man har
nå att åka till efter jul.
Fick inte besök av chefen idag heller,va så lugnt o skönt
på verkstan bara Amir som härja på kontoret. . .
Han skulle skruva o jag måla alla verktyg - he he . . .
Snyggt med snorgröna verktyg  :D
Lyser upp tillvaron på verkstan vill jag lova.
Sen vart det en tripp till Södertälje. . .
Hälsa på min bästis Jaana
och hennes familj. . .

 
Det va värt den långa resan att få sitta o träta
om allt o inget .Tror både hon o jag behövde pysa lite
på locke så här innan jul. . .
Nog för man känner sig som en manglad mört just nu.
Inte vart det nå turbo hem heller. . .
fick äran att skjutsa hem mamma till
Rockhammar.
Att ha med en åk rädd i bilen när det snö o driv is längst vägen. . .
Vi kan säga att det vart en låååååång tripp för att va lite diplomatisk ;)
Nåja jag hade ju allafall sällskap.
Men från Rockhammar till Linde vart det  turbo i även
om olje lampan lös ilsket. . .
Varför ska man alltid ha slut på ena o det andra i bilen ???
Skomakarns barn o bilmekens bil-same shit -tyyyyyyyp.
Well,well, nu e man hemma hel o seg.
Så nu e det vela dax att göra ett graciöst svanhopp i sängen
så man ork med en ny dag i Öret i möra!
ha det gött - Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar