onsdag 21 november 2012

Predikan. . .

. . . av dr idag - Suck!
Dryga timmen ,sen vart det ja tack o amen.
Efter att man blivit idiot förklarad
fick man erkänna sina synder:
verkstad o leva utan kryckor. . .
Då predikades det att jag bör veta att jag var
helt sjukskriven men va på nåder. . .
Hmmm det hade jag ju glömt o kryckorna
är min nya "lover" för ser ni rullatorn vägrar jag ha!
Men sen va jag tvungen att lova att inte lyffta nå. . .
verkstan va jag tvungen att avsäga mej.
Snickeri va ju ofarligt eftersom jag bara gjorde typ smörknivar. . .
Tur att min lilla Loyd e en liten ask man har på bordet :D
Det inte dr vet det lider han inte av -eller hur !?!
Ja ja det va ju bara en liiiiiten vit lögn, sen lovade jag att va
hemma vecka ut . . .  meeeeeen få se .
I morgon ska jag då ta det lilla vackra eftersom nu
ska man vila på allt de pumpat i en.
Men ,men snart e man fit for fight ;)
I morgon e en ny dag
vi hoppas på det bästa ;)
C U !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar