torsdag 22 november 2012

Padda!

Idag e jag en riktig padda,vägrar göra nå i onödan!
Om jag va mör igår ,så vet i tusan va jag e idag. . .
Överkörd av en ångvält?
Så det råder jag bot på= ligga i soffa som en dö padda ;)
Idag räckte det men min stats runda ,va in med papper till
f-kassa o sen vart det apoteket . . .
Okej en liten fika vart det oxå,kallas för lunch när jag ändå va i stan.
Men jag måste säga att man e inte 100 i ryggen ännu.
Nu när en värk e borta känner man allt annat junk i ryggen :(
Värsta e höfterna det e inte ryggen . . . 
Men ,men det ger sig nog.
Lika bra att va lite padda så ljusnar dagen sen ;)
Så nu e det slut gnällt!!!
Ringde en av jepparna på centrat ,lämnade medelande
på tel svar att jag kommer på måndag.
Saknar mitt projekt o sväng jänget .
Men på måndag ska jag dit även om jag sen kryper ;)
men det känns som en bra ide att ta vecka ut som dr
rekommendera igår.
Speciellt i tanke på nya tabletter,så det inte blir som i månda´s.
Fick en reaktion -hang over på mina nya plåster.
Vart tvär dålig ,så bättre testa hemma än att åka
dryga 6 mil o konstatera -mår as dåligt!
Så nu e det hemma som gäller o kurera mej.
Nästa vecka tar jag nya tag :)
Men nu ska jag gå o ösa mina kotletter i ugnen.
Så Adios!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar