fredag 23 november 2012

Världen går under. . .

Vilken morgon debatt på tv4!
2012.12.21 ska världen gå under enligt maiya indianerna. . .
Hmmm. . . okej va säger man om det?
Dom 9 mörka tyrannernas tid e ute då,då störtas dom . . .
Okej Verkligen Go morgon!
Inte nog att man sov länge idag utan nu ska världen gå under.
Jisses vilken start man fick idag!
Verkar va farligt att sova länge ;)
Jaha då kan man konstatera att mina nya tabletter knockar mej !
jag vet jag tog mina piller vid 21.30 sen skulle jag
kika på tv i sängen. . . men ka-poff en redig smäll.
Sen minns jag inge mer . . .creeepy!
Nåja det e bara att konstatera att dom tog bort värk o jag decka.
Och har sovit gött heeeeela natten + moms!
Jäkliga e att jag inte har hört klocka. . .
Men ,men få se om det blir en favorit i repris ikväll.
Vad ska man hitta på idag då?
Kanske stryka en gardin o slänga upp det inför nästa helg :)
tjuvstarta lite på advent -älskar julen o allt som hör till.
Förstå att tända ljus,julgran all go julmat. . . .
Ooooooh va rart!
Crapp nu vart man sugen på en smarrig
skink macka -Göööööööt!
Ska hasa ut i köket o fixa mej en vanlig
ost macka o tanka muggen med mer kaffe .
Ha det gött så höres vi ikväll. . .
Okej lite senare då,typ en timme eller två .
Hejs svejs
 
 
 


1 kommentar:

  1. haha bra med knockout iband - undergång ?
    Vete katten Ny tideräknong?!
    Nåväl - vi tar en kopp kaffe till oo funderar i stället för att grubbla Kramen

    SvaraRadera