torsdag 8 november 2012

Hmmmmm. . . .

Jaha ännu en dag verkstan. . .
och jag överlevde!
Otroligt men sant  -he he . . .
Dagen starta med att åka till custom,
hämta lite delar .
Skulle byta knack stag,men det var den
längsta tiden jag har ta´t på det.
(I tanke på att det var Kia)
Why? Jo för så fort jag skulle ta
och hugga i vart det en repa till custom. . .
Man kunde ju inte ta allt på ett bräde inte-suck.
Och jag fick bara rätta mej in i leddet 1 gång idag,
inte illa . . . kunden har rätt. . .
speciellt när mäster säger så.
aluminium muttrar till plåt fälgar. . .
Men ,men  sånt e livet på en pinne. . .
I morgon blir det  snickra för glatta livet.
Idag förbereddes grejer till mitt lilla
 Project
 Hmmmm mer snö?
I morse när jag vakna va det vitt ute,
jodå det e nu med. . . men va träligt det e när
man kliver ut  o inser det e snö. . .
(tog kortet i morse)
Erkänner gillar inte detta vita ludd för fem öre-urk!
Och det ska man skruva i oxå. . . .
min bil rasa här i vecka så jag byta yttre drivknut :/
Hoppas få delar till helgen så man kan åka
wokpanna,så det e bara att skruva i snö drivan :(
Jo har garage men där står stora padda med startmotor ras,
någon som har en :
Startmotor till 331 spitfire (chrysler -56)???
ja ja -" skomakarns barn "
. . . samma med mekaniker (allafall i detta hus)
. . . men ,men -  that´s life.
Gäääääääääääääääääsp!
man blir seg av att sitta o stirra på datan.
Så dax att gö lite nytta ,
typ glo på tv :D
Nepp haade gött
C U
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hahaha- det vart lite som väntat då
    Kramis o simma lugnt i natt
    Cu i möra

    SvaraRadera