fredag 9 november 2012

Fredag!

Jepp fredag e det o seeg e jag!
skulle kunna gå o sova. . . .
Fattar inte va trött jag e ,fast jag inte har gjort så
mycke idag. . .eller kanske lite då .
Uppe me tuppen  o somna med spöken. . .
dvs  5-24 ,kanske kan förklara lite trötthet.
I tanke på man har pendla till örebro
hela vecka o kört lite mek o jox var dag.
Man har ju inte dega direkt denna vecka.
Men det har ju vart kul ,men det börjar kännas . . .
man e inte som man va förr - suck.
Börjar bli som alla andra gamlingar:
Det va bättre förr ;)
om inte annat så va min rygg det!
Nog gnäll. . .  hitta en sköj grej,
på tal om gnäll ;)
 
 
denna dam e bra på att tugga-lite som jag så då kör jag en till :
 
 
nepp nu ska jag knäcka en till
 
o bara dega . . .
Lagoma fredag kväll för en mörbultad jag.
 
Ha en bra kväll för det ska jag,
C U
Skål!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar