onsdag 7 november 2012

Poppar o bloggar . . .

Music maestro!
(Lyssna om du vill ;)
Denne skivan  fastna jag för idag -sjukt!
Satt o skulle uppdatera clubb tidningen:
men kom bara halv vägs i min lilla spel lista
jag hade tänkt o publicera. . . men sen vart det
fundering om det fungera så jag bytte första sidan
till kokning av kylare. . . Bara för att se om
nån såg det. . .Okej då -dålig ursäkt
på ide torka-sorry!
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
är i drömmens värld igen . . .
Tittar på 5:an -Twilight ;)
då har man inte tid att skriva varken ena eller andra !
Okej lite här då- he he . . .
Om inte annat så i reklamen  :P
Well,denna dag gick bra i Öret,
träslöjden vart plåtslöjd. . . hamna i verkstan.
Blidde bara så , slipa plåt till mitt illa projekt.
Ser fram emot fredag när jag får fortsätta i galenskapen.
Hoppas det blir lite mer fart på verkstan i möra.
Skulle installera motorvärmare i möra. . .
dvs om jag blir betrodd .
Känns lite som man ska bevisa lite  . . .
Fast det stämmer kanske:
Sug på den så länge så hörs vi i möra!
Adios amigos
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar