onsdag 28 november 2012

Gäsp !

Trötter Eriksson anmäler sig till blogg tjänst!
Är trött så ögena går i körs. . .
vart en lååååååååååååååååååååååååååååååååång dag i Öret!
Jag skulle jaga delar till mitt lilla projekt.
Men det vart att man drog runt halva stada.
Fixade innerslang ,färg ,spackel o diverse lull lull .
Sen lyckades jag hitta lite mat på grossen . . .
Speeda hem o reta upp sig på dagens storyn :
bla "Nu ska lusse firat bort från skolorna"
behöver man säga mer??? Sen koka Leena över igen!
Nu släpper vi ämnet innan det blir en lååååååååång haranger om dagens
Sverige o det ork jag inte med idag.
Nå positivt idag ? Njaaaa inge kul med Loyden direkt. . .
Går aningen trögt,men fixade detta :
 
meningen va att jag skulle slipa o bränna in mätarna,
men jag gjorde livet lätt för mej. . .
Slipa-måla=klart!
och den skäms inte för sig -hoppas jag ;)
Drog tenn till nr o målade visarna o det andra.
Måste säga att det  vart lite fränt med "popp upp" effekt på detta.
Ska bli kul att kladda resten i möra.
Hoppas det inte kräk snöar igen,
va lite drygt att köra i det i morse-men tur så övergick det till regn!
Traktorn fungera helt ok. drog dryga litern 1,2-1,3 blandad körning.
Vart möe start o stopp ,så egentligen blev det missvisande. . .
Men det e smällar man får ta i branschen;)
nepp nu ropar mr J.B. ska på date nu. . .
mer gnägg i möra ,
Over and out!
 
 
Ps.
Eftersom jag skulle LE idag ,
så ska jag bjuda på ett litet leende  ;)
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar