tisdag 27 november 2012

CRAPPPP!!!

 
Snö snö snö snö!
Gillas inte nog för jag vill ha en vit julafton.
Men att sitta o köra i skiten -NEJ TACK!
I morse skulle man ju till Öret då. . .
min fart va typ 40-50 km/h fram till Gusselby pga att det
kräk snöade,slog man på hellyset vart det en tjock vit vägg.
Lika så nu ikväll när man kom från att ha gratta
Berras bror Crilla på 47 års dagen. . .
Vart en fick pluntta med pinuppa .
Hmmm, imorgon ska jag ta min traktor .
Har tanka skroten ,lär testas på lång körning.
Ända gnägget e att torkarna gnisslar o hel lyset va svagt. . .
Men jag ska ju till "fel-tema" i möra,så en o annan lampa
kanske jag kan hitta samt nå jox till ruta - så man siiiiir någe ;)
Annars e den rätt ok, min röda fara -he he .
Lär ta en repa runt Öret i möra jaga grejer till Loyden.
Ska skaffa innerslang  lite annat smått o gott.
Idag fick jag psyk-bryt på Loyden!
Skulle försöka fixa rören. . . Suck.
Efter möe om o men fick jag vela ihop nå dravel. . .
och detta va det slutliga resultatet efter flera hundra
små jävlar o hår slitningar + moms!
Det va inte så jäkla lätt att få till det .
Man plockjar ihop o isär x flera. . .
Man vet hur man ska ha det men sen att få till det.
Men slutligen tror jag att jag fick en bra start på ena sidan:
Det jäkliga e att det e en sida till som ska fixas. . .
Suck-dubbel Suck! ! !
Nåja jag hoppas få till det i möra,
annars lär det höras ända hit. . .
Nepp nu e det segt i kolan.
Lär försöka ta det easy,molar o möljar igen .
Nu blir det läsa lite. . .
C U
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar