måndag 26 november 2012

Äntligen!!!

 
Nu börjar det likna nå . . .
min lådbil är bättre än din lådbil!
Eller hur???
Allting är relativt . . . hmmm Sorry!
Jag kan inte låta bli att jävlas idag.
Man blir som man umgås-knäpp med andra ord.
Eller kan man bli nåt som man redan va?
Shit the same, satt o log nyss åt en som skulle ha
en rosa gran . . . hmmmmm. . .
Satt o grunna om det fanns nå fräna
granar man kan göra. . .
vad fick man fram om man googla ?
Jooooooo . . .
som sagt och typiskt livet på landet ;)
Lite som här då :D Skulle kunna gå att  fixa.
Well ,well har fått lite nya ideer att testa här hemma . . .
Vart o grubbla över att det e advent snart o adventskalendrar. . .
I år ska jag införa den nya kalendern,
skippa choklad ;) och ta fram:
Ja du ska inte tro den geniala iden
e bara på tecknat . . . .
Som sagt det finns folk som
har testat .
Jag har sett det på kort
så nu ska även jag testa detta:
fast det skulle va gött med en cider kalender .
Med dom dära xider som det glittrar om
när man vände upp o ner på dom-Göttans ;)
Nepp nu har jag nog larva klart för idag . . .
men det finns verkligen möe kul till jul.
Nu ska jag spåna i hur man ska fixa en
check gran ;)
take care
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar