söndag 25 november 2012

Tankarna far. . .

Ikväll var jag på en "själa" kväll.
En mindre seans ,med en sittning.
Hade många tankar o förhoppningar när
jag gick dit,men hade många tankar
när jag gick där ifrån.
Ja jag fick en liten hälsning av min farmor.
Det som jag tar med är att jag ska:
Ta hjälp av andra.
Men det var ju inget nytt att denna
speedade iller har mottot:
Ska man få nå gjort -lär man göra det själv.
Även om det får konsekvenser. . .
Hur som helst. . .
Det va en spännande och  en trevlig kväll ,
även om jag inte fick tag i dom jag vela . . .
Men så e det ,allt har sin mening.
Men jag e glad för det lilla man fick uppleva idag.
På sittningen blev mina aningar bekräftade,
kunde egentligen sitta o hålla med -så e det.
Även om man kanske vart att tänka på
det som vart sagt.
Även där kom det att dra i handbromsen
reflektera på livet,lappa ihop o lära sig att säga nej.
Är glad ändå över att jag fick chansen
att få delta ikväll, hoppas på fler ggr.
Nu ska jag låta allt sjunka in ,
i morgon börjar en ny vecka.
c u 2 morrow
Bye


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar