torsdag 29 november 2012

Skit start på da´n!

Så det så! ! !
 Min dag starta då inte bra. . .
Min Jävla Traktor  Gick i strejk i morse!
Min Koppling balla ur vid Yxö korset -Life sucks!
. . . Lite lagom sur va man. . .
vad göra?
1. Tagga ner .
2. Putta bilen till en avfart .
3. Ringa efter hjälp ,dvs väcka dagens hjälte nr 1:
Roger! Han va snäll o åkte ut och boxera mej.
Tusen tack!
4. Ringa o säga :öööööh jag kommer sent.
 . . .
Sen va det bara att vänta o se glad ut. . .
Okej det va inte direkt några stora leeenden-Blähää. . .
medans man vänta råkade jag testa om
växeln kunde slås in. . .
Och det kunde man -Typiskt!!!
Jag knäckte ryggen helt i onödan med att putta o greja -Skit!
Snacka att man känner sig som en tvätt äkta bimbo!!!
Nåja sen vart det rassel rassel.
Fixa in bilen på stan , sen fixa så man fick låna bil av dagens hjälte nr 2:
Jimmy "kocken" ,vart att kuska diesel smacka till Öret.
Well,well  vart baaaaaaaara 45 minuter sen idag. . .
Inte illa i tanke på morgonens bravader. . .
Shit biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil - det e va de e!
Ja ja jag ska skylla mej själv som tog en traktor.
Men i morgon blire wokpanna till jobbet. . .
( ge järnet o poppa:)
John Lindberg Trio – Hell Of A Ride
Suck vilken dag det vart ,inget som min rygg gilla ,
inte för jag gillade det heller .
men det e på med smilet o nya tag
Så det så!
Uppdatering alá bygge:
Idag vart det bygga om lite på Loyden!
Rev mina rör:
fixade nya bättre rör:
 Okej hade hjälp av Sören att forma rören.
Min hjälte nr 3:Sören :)
Han slet så skinne lossna på knogarna.
Tur man har hjälp ,han slipa efter att jag såga.
vart bra eller ur !?!
 Hjälte nr 4 :Stefan ,
han hjälpte mej att fräsa ut spår på sidorna.
Efter mina vingel spår :) tur det fanns nån som
kunna rädda dörren och fixa dörr hantag  .
Dessa herrar har vart till stor hjälp
från det att jag börja bygga.
brukar bli "samling vid Loyden". . .
Och det e vela dom som döpte min lilla rat Loyd
Till :
Loyd xs 1,2 Turbo ;)
 
Tack Grabbar ni e guld värda
 -även om jag e dålig på att säga tack ;)
 
Det får avsluta dagens story,
för nu  e det tack o hej leverpastej!
För nu ska jag hopp i bastu.
Bye bye!!!
 




1 kommentar:

  1. hej grabben min blev förtjust i loyden o sku vilja bygga egen men o han får nog göra det men finns de någo ritningar o varifrån sku man kunna få tag i dom

    SvaraRadera