måndag 30 juli 2012

What a day

En dag som började kass,
slutade med fika kalas i Eberg :)
Ja idag fick man då tid på vårdcentralen,
vart lovad att få en spruta pga smärtan. . .
Fick man det när man kom ner? Nej -icke sa nicke-suck!
Denna klappträ till vikarie dr va ju en mardröm!
Hon skulle då fan grilla mej redigt,hon undra om jag verkligen hade vart
till Örebro till nevrologen i vecka. . .
Och gjorde om min diagnos till ischias-Fantastisk människa!
Måste säga att jag koka innan jag va ute ur rummet.
Nåja vi får se vad min inbillade magnet röntgen säger
på onsdag. . . för det kunde ju inte stämma eftersom
inga skrivelser från usö fanns- Morrrrrr. . .
Okej fick nya lycko piller . . .suck. . .tog bara 2 piller innan det ens
släppte för en kort stund.
Nåja ,jag skulle ju vara utan inflammations hämmande i tio dagar innan MG.
Så nu har jag ju inte kvaddat det genom att ta en spruta eller två.
men en sak e klar jag ska gnägga om detta.
Det känns ju inte vidare . . .Min vanliga tur om man säger så. . .
fagen gick vela hyffsat bra sen.
Jag kunna inte gö så möe -kom inte på bena förren på eftermiddan.
Så Gubben har elda o rensa på gården medan jag lekte padda i soffa.
Men efter lite mat o mer piller började det lätta på trycket i ryggen.
tur det för vi hade fullt hus :)
Kaffe pannan fick allt bekänna färg idag :)
Full snurr- rart!
Det va Ubbe,Jimmy,Roger ,Amiz ,Anastacia,farsan.
Like old times . . .
Sen kontakta muraren oss idag :)
Dom kommer o kikar på skorstenarna ,nu jäklar börjar det
bli snurr på grejer :) Gött!
Nu ska jag ta o glutta runt lite på fb,
sen blir det kväller!
ha de gött
//Kramizzzzzzzzzzzz

1 kommentar:

  1. Som sagt VC är som de är - inte mkt att hänga i julgran egentligen...
    Var rädd om dig....kram

    SvaraRadera