söndag 29 juli 2012

. . .

Nu har man landa hemma på våran ko-stig.
Äntligen,för nu e jag muck-totalt muck!
Ryggen e av,humöret e kaputt. . .
Nu har man ont oavsett vad man tar för piller :(
Nej jag har inte slitit ihjäl mej idag,jag slöa på soffa
medans Berra elda i tunnorna. . .
Det verkar bli en rullator vecka för mej igen -suck. . .
Nepp i möra bitti ska jag ha terror till vårdcentralen!
Jag ska ha en spruta! Så det så!
Då kanske man orkar med detta en stund till. . .
Undligt hur det trappar upp,man känner av när det börjar
gå åt h-----e! Och det märks nog oxå -sorry . . .
man tappar humöret för minsta lilla ,inte bra.
Nej jag har inte mens! Inte ens kvinns!
bara så jävla ont i latmasken! ! !
Har försökt mata den med lite persikor . . .
Dom va banne mej goa,glömde av att jag hade köpt
en korg innan helgen. . . vilken tur för mej
att jag hittade dom just idag-tröst äta lite ;)
En till som va gla i att tugga va Tiger. . .
Han hade ju inte fått nån mat på hela helgen. . .
Man skulle kunna tro det i tanke på hur han knorrade!
Jodå det har han,farsan har ju pyssla om han ,
men han skulle bara demonstrera att vi inte har vart hemma.
han va med mej o Berra o slet isär bäver dammen -igen. . .
fattar inte att den där jäkla bävern inte ger upp sitt byggande.
Tror jag ska sätta dit en stor skyllt privat mark!
och böter på svart bygge!
Snart blir det att ringa maffia och
be dom fix the beaver!
fast med min tur så blir det bävern som e kvar. . .

Men nu e proppen borta igen i dammen for this time. . .
fast det lär bli en permanent lösning på detta snart.
Vill inte leka plock e pinn varje vecka. . .
Nåja fortsättning följer.
Hmmmm. . . sitter o gluttar på kanal 10 just:
Bil-tsaren .
Dom ska rusta en camaro -69 ,köpa ett objekt för 18 000 dollar.
och det verkar va ett riktigt ruckel,möe fusk lapp o ingen motor.
Det verkar inte bli mycke kvar av karossen,dom gick på en nit.
Det går ut på att rusta udda bilar o sälja o tjäna möe på detta.
Men nu går det som för mej - åt hel---e! ! !
Och folk sa åt mej att min va en skit bil. . . då skulle de ha sett denna :D
Nepp sätta punkt här för idag,lär kika på detta .
Ha det gött C U 2 Morrow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar