måndag 23 juli 2012

Semester...

 . . .för gubben börja med att röja. . .
fast sen har vi fira. . .
Pizza och go dricka  ( xcider )  o bastu ;)
Underbar start på vecka,kan banne mej inte bli bättre!
Denna vecka kommer vi fortsätta att plocka grejer.
Sen har jag min tripp till USÖ och checka nerverna oxå. . .
Lite nervöst,men det kommer gå finemang det med.
Talade med försäkringskassan idag,ska kanske få en
arbets träning :) jäklar va nice!!!
Det ser jag fram emot,bara inte denna dr sätter sig
på tvären som de sista gångerna. . .
Men nu ska jag spåna i vad jag vill testa att göra :)
Vore kul att komma ut bland folk igen. . .
Det var ju baaaaaaara ett år sen typ jag va på jobbe.
Saknar att va bland folk. . . suck. . .
Men jag har en plaaaan ;)
Hur som helst ska det bli sköj att få
gö nå vettigt,synd bara om det blir så kort tid-typ 1-2 timmar.
Men den da´n -den sorgen. . . det tar vi då.
Först ska jag nu på nevrologen sen ny magnet röntgen.
Sen ny date med dr ,sen får vi se vad som händer. . .
Sitter o slö glor på tv :n  ( kanal 3) vilka dockor. . .
Hmmm. . .

okej ,visst kan man samla på docker. . . men dom va lite udda .
Kallas visst för Living dead dolls.
Okej ska inte klaga jag samlar ju på knivar o drakar. . .
och man kan inte gilla allt . . . eller? ? ?
Nåja,så var det med det.
Nu ska jag ta o filosofera vad jag ska hitta på för tok till gubben . . .
firar ju bröllopsdag snart. . .
ska ut på nätet o glutta om man kan hit på nå kul .
Ha en bra kväll så höres vi . . .
kramizzzzzzzzzzz



1 kommentar:

  1. Hoppas du får bra svar på sjukan ;-)
    Det kommer o bli sååå bra på eberg efter allt röj o stöj ... Kramiz

    SvaraRadera