söndag 22 juli 2012

Helga vilo dagen!

Ja idag har det vart slött,orkar bara inte med nå´t!
Min höfft e kaput,så det e perfekt dag för tv o data :)
Gubben åkte o jobba nyss kommer köra natt igen.
fast idag kan det bli tidigt om det e lugnt. . .
och det skulle jag kunna tänka mej eftersom det e söndag .
Men ,men jag har planerat dagen in i minsta detalj . . .
Mamma Mia filmen startar 21.00 så det blir den ikväll.
Älskar musiken . . . och filmen e oxå great!
Lite lagom så här på sönda´kvällen.
Har haft maraton med ensam mamma söker. . .
Jag som inte brukar fastna i sånt.
Men nu gjorde jag visst det -he he. . .
Fick mej lite gliringar av Hoffa som va här på fika.
Nåja,man måste ha latar tv oxå . . .
men snacka om att man blir snabbt seeeeg av att inte gö nå vettigt.
Kanske skulle skriva lite mer i webb tidningen ,gjorde lite nytta där igår. . .



Ja det har blivi lite skrivet . . . få se om man kunde gö ett ryck innan filmen :)
jepp,det ska jag gö. . . ett mini ryck. . .
have a nice day //Cartattoo :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar