lördag 21 juli 2012

Solig o rar lördag idag!

Äntligen en dag utan regn!!!
Helt underbart,detta har man längtat efter!
Idag hade vi en mys dag jag o gubben.
Fm vart att slappa ,dumburk o skumtomtar. . .
Sen en shopping tur,stor handla-fylla frysen :)
Sen vart det lite gött till middag,eftersom solen sken vart det  grillning:
Fick till o med katten o va med o grilla idag :)
Och gött vart det!!!
Efter maten slängde jag gubben i säng.
så han kunde ladda batterierna innan natt passet.
Så då passade jag på och klippte lite gräs,
det var ju som en halv djungel. . .
Märks att man inte vart hemma så möe
på siståne. . . i morgon ska jag krypa runt rabatterna.
Tur jag inte har så många så jag orkar krypa ;)
Jaha,nu har gubben åkt till jobbet. . .
Nu har man GF!
Med andra ord :
Min soffa
Min TV
Min Glass
+
Morgonrock o raggisar
=
Min myyyyyyyyys stund!!!
Ska bli lite rart att bara va ,
nu har man ju bubba en hel vecka i
Gusselby och sen trimma runt här hemma idag.
Då kan man nog slappa med gött samvete :)
Men som sagt ,nu ska jag njuta av en
hemma kväll . . . i luuuuuugn o roooooo. . .
Ha det gött så höres vi !
Adios!




1 kommentar:

  1. Det gör du alldeles rätt i - njut för fulla muggar det är du värd! Kramiz

    SvaraRadera