tisdag 24 juli 2012

Gäsp

Krama kudde dax. . .

Idag vart det än seeeeg dag ,känner mej totalt manglad.
Inte ser jag fram emot morgondagen heller. . .
Ska till dr en sväng :(
Då ska mina nervbanor mätas,kul kul.
Kan se mej själv som en vandrande kabel härva-suck.
Bara start kablarna som fattas . . .
E aningen nervig föt alla test,gillar inte va en försöks kanin.
kanske man ska ta o försöka sova,gubben snarkar i soffa.
vart en hård dag i Gusselby igen. . .
Men det va rätt rart att kunna sitta sen o ta en fika
glo på tv ,bara njuta efter dagens arbete. . .
Inte undra på han snarkar. . . sorry "vilar ögon locken" heter det ju  :P
Nepp undrar om en annan oxå ska göra det ,ska upp o hoppa tidigt.
Känner mej rätt nöjd och det gör min rygg oxå.
Så nu ska det intas lite lycko piller ,sen e det tack o go natt!
Ha en bra dag i möra,så hörs vi sen
- om jag överlevde den elektriska stolen på USÖ ;)
Men. . .
Så höres vi ! -Hoppas jag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar