onsdag 25 juli 2012

Jag överlevde!

USÖ:s  Elektriska stol. . .
. . . kände mej som  Frankenstein som dom förskte väcka till liv. . .
Och jag lovar -I´M A LIVE ! ! !
Och nog fan fick de liv i mina nerver som va döa!
Hade man inte ont före så har man det garanterat nu.
Det vart heldag i Örebro-suck. . . Efter sjukan va vi förbi
handläggaren för färdtjänst ,så nu vart det kompleterat.
Så sen kanske man kan få åka taxi de dagar man inte kan köra.
När vi ändå va i Öret vart det en lova förbi City gross
och givet en sväng o käka :
. . . bästa på hela trippen till Öret . . .
. . . allafall om man läser av  minen på  Berra  ;)
Jag kan inte heller klaga det va gött,det e ju inte var dag
man käkar på Mc Donalds.
Sen har vi inte gjort mer idag,för jag pallar då inge mer.
Nu ikväll satt vi o glutta på tv o käkade mer gött:
Frossade i ost o ett glas vin slank oxå ner. . .
. . . och det smaka smaskens. . .
kan nog garantera att där rök den bantningen ;)
Men who cares? Va tvungen att tröst äta ,
efter misshandeln med alla el stötar ;)
Och detta med att jaga kilon fortsätter efter semestern -he he. . .
tänkte ju ladda för beach 2020-lite lagom mål ;)
Hur som haver vart jag inte avrättad i elektriska stolen. . .
överlevde alla el chocker,men nu ska jag ta o räta på
ryggen,e bra mör efter alla upptåg idag.
I morgon kommer Maria o John, sen ska jag hitta på
någe till gubben. . . Har ju bröllopsdag i möra. . .
Så det blir nog full rulle . . . Så nu ska jag ta o ladda batterierna
inför morgondagen. . .
Natt i natt -sov gött!


















1 kommentar:

  1. Skönt o veta att du stod pall för alla maövrar i dag - är INTE avis för McDonalds .. Tillhör inte favvon tar nog hellre en god puzza på Nobel ;-) Nattinatt

    SvaraRadera