onsdag 20 juni 2012

Kul att konstatera . . .

. . . nu har man inte bara en ilsk bäver i dammen . . .


. . . nu har det flyttat in en granne ,
som grävt en tunnel mot dammen till. . .


Och ingen av dem har bygglov på min gård!
Mr grävling väser vid sin ingång!
Kul i jul nu e vägen till min brygga bombaderad med ilskna gamla gubbar!
 -trodde jag hade blivi av med dom. . .
Men den lyckan höll inte länge,fick ett lagom snyggt
samtal. . . jepp, pappsen-suck.
Skulle ha post hjälp o fixa alla hans räkningar.
Nu va man bra att ha igen ,det va ju trevligt att man duger till någe.
Va glad man e . . . suck. . . samma crapp även om han åkt. . .
Hmmm. . . nu ska jag försöka hitta på en lösning till dessa
sura gubbar. . . undrar om . . .


. . .nääää . . .


Har nog samma flyt som gråben . . .
. . . undrar  om . . .
 . . . nääää . . .


Jag får nog nöja mej med att sätta upp en skylt:
Sen får jag hoppas att inga fler sura gubbar ploppar upp!
För nu har jag fått nog av dom!
-SÅ DET SÅ!
Adjö!





2 kommentarer:

  1. Hahaha - som en gummiboll kommer de tillbaks igen ... Tralala... ;-) ha de gött o trevlug midsommar

    SvaraRadera