tisdag 20 mars 2012

OOOOOOOOOOOO......

.....Så trevligt med snö.....NOOOOOOOT!
Same shit to day-urk!
Detfattas bara att i morgon när jag vaknar får jag gräva
framm min bil -eller?
Isch ,vill inte ha nå snö ... man ska nog inte bråka över 1 cm.
Det var ju värre förra året när jag titta ut...min lilla Buick....
Nåja ,nu släpper vi snön o funderar på dagens göra.
Ska ta och fixa ihop lite papper och lämna på olika ställen idag.
Jakten på ett jobb har starta...Jodå jag fick ett hugg igår,
men det skulle vara roligt att ha på närmare håll oxå.
Det blir bara  4 mil enkel,fast det e ju inte sååååå blodigt.
Kunde ha vart värre,men ska kika iallafall om man kan
få jobb närmare-frågan e ju fri ;)
Söker idag på en 6 mils radie,sen e det banne mej inte ens värt
besväret i tanke på vår fina Bensin pris...
Det blir inte ,många liter på en 100 lapp :(
Och inte lär det bli billigare heller,snart semester ju...
Hmmm,nepp nu ska jag ta och fixa ihop mina papper
men vi hörs sen.
BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar