måndag 19 mars 2012

Jahapp...

Snön borta ,men det blåser satan i gatan idag!
Överlevde dagens promenad, det gick undan idag 35 min!
Kanske dax att byta runda snart??? Göra't tuffare ....
Näääääh,det e rätt rart att gå en lagom sträcka.
Vi blåste nog runt vår runda idag....Jisses vilken blåst!
Har hunni med en hel del idag...jagade jobb .
Fick hugg trooooor jag i Nora :) fick ett samtal när jag va
upp till fam Adolfsson på fika.
Peter    ,  Bettan
och
Micke
Alltid kul med fika hos dom :)
Men som sagt fick samtal om jobb oxå :)
Jag hoppas det blir nå av det, men det visar sig på torsdag.
För då ska jag dit o kika på jobbet :)
Men har lagt ut  många krokar ...få se vad det blir.
Men det hade vart trevligt med jobb i Linde,
men det e inte hela världen att åka lite heller.
Man får lov att åka dit jobben finns ,så det så ;)
Jissis va trött jag vart,åt smaskiga kåldolmar nyss...
Sååååååå himla gött!!!
Men nu e man lagom såsig o mätt ,tror jag ska peta ner
gubben ur soffa o lägga mej där en stund...
Sen blir det nog tack o go natt .
Allafall en liten stund,blir inge bra på
dumburken innan 20.00 -så jag hinner vila ögon locken .
Ha en bra kväll så höres vi sen.
BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar