torsdag 22 mars 2012

Gäsp...

Vilken dag,är trött som en gnu....
Vart inte mycke sömn i natt ,ont som f-n i ryggen.
Tittade visst på klockan sista gången vid 03.00.
Sen tjöööööt den där jäkla klocka vid 5.50 -Suck.
Lyckades somna då ringde telen vid 8.00
Och då gav jag upp, hanka mej upp ur sängen.
Sen vart det en halv timme dusch för att få upp ögona .
Tur man hade avboka basängen o hjärn skrynklaren idag.
Hade jag inte drunkna idag hade jag nog somna mitt
i en mening hos kuratorn -he he....
Well,well det va morfar som hade telefon terror.
Han ringde när jag lagom satt med frullen igen.
Han sa att han ringt tidigare och då först kom jag på att
han hade ringt tidigare.
Fick reda på att mormor va på sjukan ,mindre kul.
Och han hade bekymmer med sin bil.
Tur nog hade farsan inte åkt ännu så jag skicka in honom med
start kablar o jox.
Han ringde o vi trixa via telen ,slutade med att det var
verkstad next iallafall, ingen laddning.
Sen harvade jag ut på promenad med Amiz o Anastacia
Rart med en promenad i solen,
vart skvaller o planering....
...oss tjejer i mellan...
idag fick inte Roger följa med-så det så!
Men vi tog ett och annat stopp
 för lite vår foton :)
Idag var det mycke fjärillar.....mysigt.
Promenaden avslutades med en snabb kaffe inna jag hämta datan av Bobbo.
Sen vart det 100 knyck till  Nora på intervju...
Fick träffa chefen ,men det vart inte direkt som jag hade tänkt mej.
Men det visar sig vad som händer .... vart lite besviken.
trodde det skulle va vikariat nu,men icke ...
jo på poolen o sen sommaren eventuellt...suck...
Efter att ha talat med chefen knodda jag bort till data
butiken o lämnade in min  data.
Hoppas dom kan fixa den...
Vore såååååååå raaaaaaart-håll tummar nu.
Sen vart det ett race via lågpris magasinet hem.
Skulle ha åkt på kalas ,men jag e helt muck...
Lika så Berra ,får åka i helgen...ork inte idag.
Vart lite mycke igen ...
Nu sitter man här som en seeeeg padda
med tandpetare som håller upp ögonlocken.
Tror jag ska ge upp för idag,
för nu bankar John Blund på dörren...
Ska springa o låsa ,för jag ska se på
Sveriges sämsta bilförare .
Men natt i natt
så hörs vi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar